Garaże betonowe.

garaże betonowe w zabudowie szeregowej

Garaże betonowe. Doświadczenie, któremu możesz zaufać.

strona w przebudowie

Firma Probud oferuje kompleksowe rozwiązanie potrzeb związanych z
zabudową kontenerowo- garażową. Od roku 2016 proponujemy 3 rodzaje kontenerów/ garaży betonowych:

  1. Kontener żelbetowy wielofunkcyjny o wymiarach:
    długość: 8,4 m
    szerokość 3.2 m
    wysokość 2.6m
  2. Kontener żelbetowy garażowy:
    długość: 5,7 m
    szerokość 3.2 m
    wysokość 2.45m
  3. Garaże żelbetowe montowane z płyt, wymiary:
    -długość: 5.8m
    -szerokość 3.00 – 3.60m
    -wysokość 2.62/ 2.45m
    -otwór bramowy 2.56×2.15

Produkt 2016r. to:

Duży kontener żelbetowy wielofunkcyjny o wymiarach:

długość: 8,4 m
szerokość 3.2 m
wysokość 2.6m + ew. płyta podłogowa o wysokości 16 cm.
Kontener może służyć jako:
– garaż w wersji przedłużonej
-pomieszczenie gospodarcze
-biuro
-pomieszczenie mieszkalne

Przy wykonywaniu kontenera wstawiane są pomiędzy szalunki ramki o
wkazanych wymiarach celem uzyskania otworów drzwiowych, okiennych
lub brzejściowe między kontenerami. Kontenery można więc ustawić w
dowolne zestawy, również piętrowo. Nominalny kontener jest
wykonywany jako kontener garażowy z otworem bramowym o szerokości
2.6 m i wtsokości 2.18m. Waga kontewnera to 17 – 19 ton w zależności od wielkości zaprojektowanych otworów.

Dostawa kontenera odbywa się samochodem 4-osiowym o długości 11,5 m. Rozładunek na budowie żurawiem o udźwigu minimum 35 ton w zależności od warunków.

Przed zamówieniem dostawy konieczne jest utwardzenie terenu i sprawdzenie możliwości podjazdu pod miejsce zabudowy tak samochodem, jak i żurawiem. Nie ma możliwości zabudowy garażu w terenach grząskich i podmokłych. Kontener ma kształt prostopadłościanu. Haki do montażu znajdują się na krawędziach dachu.

Cena kontenera w stanie surowym z bardzo gładkiego betonu to 11-12 tys zł +23% VAT w zależności od wykonania. Możliwa jest zabudowa z płytą fundamentową przywożoną na budowę. Cena płyty to 2 tys. zł netto. Do tego należy doliczyć koszt transportui rozładunku na budowie.

Kontener żelbetowy garażowy o wymiarach:

długość: 5,7 m
szerokość 3.2 m
wysokość 2.6m

Garaż  posiada większe wymiary, optymalne dla posiadaczy dużych samochodów:

  • długość: 5.70 m, szerokość: 3.20 m, wysokość: 2.42 m.

Ciężar: 13 ton.

monolit

zdjęcia z dostawy:

Promocyjna cena produktu dla umów zawartych do 1 czerwca 2015 roku to 4450 zł + 23% VAT.

 

Garaże żelbetowe montowane z płyt

Garaże zadowywane są na przygotowanych podwalinach poprzez łączenie ścian za pomocą spawów. Spawane są marki metalowe zatopione wcześniej w ścianach tylnej i frontowej. Na złożony w ten sposód czworokąt układane są 3 płyty stropowe. Najberdziej praktyczne jest montowanie kompletu płyt na podwalinach punktowych (3 punkty pod każdą ze ścian bocznych).
Powyższe garaże szczególnie preferowane są w zabudowie szeregowej. W tym przypadku ściany działowe poprzez właściwe zaprojektowanie ich kształtu mogą być użyte jako wspólne. W ten sposób uzyskuje się maksymalną szerokość garażu wewnątrz, co jest bardzo istotne dla późniejszego użytkowania.
Wymiary garażu:
-długość: 5.8m
-szerokość 3.00 – 3.60m
-wysokość 2.62/ 2.45m
-otwór bramowy 2.56×2.15
Garaże mogę więc mieć szerokość zmienną w podanym zakresie a spad dachu może być do tyłu

zdjęcia z montażu garażu podwójnego

20150924_163752 20150924_163711 20150924_163700 20150924_163649 20150924_163637 20150924_163629 20150924_163626 20150924_163615 20150924_155717 20150924_155711 20150924_133625 20150924_133622 20150924_125528 20150924_125524 20150924_125516 20150924_125505 20150924_122110 20150924_122105 20150924_120241 20150924_120238 20150924_115410 20150924_115407 20150924_114347 20150924_113028 20150924_113008 20150924_113005 20150923_131151 20150923_131135 20150923_131117 20150715_160152 20150924_172719 20150924_164752 20150924_164717

 

Prototyp garażu betonowego Probud. Rozpoczęcie produkcji w 2014 roku.

Prototyp garażu betonowego Probud z nadstawką. Rozpoczęcie produkcji w 2014 roku.

Garaż Probud "NOWY TYP"

Garaż w stanie surowym ustawiony na fundamentach punktowych (pod narożnikami)

wkrótce zdjęcia gotowych, zamontowanych garaży.

 

Tradycja produkcji garaży

Dla celów referencyjnych pozostawiamy kilka archiwalnych zdjęć wykonanych inwestycji.

Pierwszy garaż betonowy (żelbetowy) został wykonany przez naszą Firmę w 1991 roku. Wykonaliśmy ponad tysiąc obiektów – zarówno wolno stojących, jak i w zabudowie szeregowej.

 

Garaże betonowe w technologii Luttmann polecane były dla zabudowy wolnostojącej lub szeregowej. Produkowane były jako monolityczne z płytą albo bez płyty podłogowej z możliwością wykonania dodatkowych wnęk, drzwi i okien. Polecane dla Klientów indywidualnych.

Technologia charakteryzuje się produkcją na formach niemieckich, jako bryła wraz z podłogą i dachem. Firma dostarcza i ustawia konstrukcje w miejsce zabudowy. Skorupę obiektu można stosować jako warsztat lub biuro. Istnieje możliwość wykonania tzw. bliźniaków, połączonych wnęką i modeli przybudówkami.

Rozwiązania w technologii Probud polecane są do zabudowy szeregowej.

Wykonujemy je pod klucz!

Jest to nowy model garaży prefabrykowanych, główne zmiany, to:

– zwiększona szerokość

– wyeliminowanie konieczności odprowadzania deszczówki rurami PCV

– elewacja przednia może być wykonana z betonu barwionego lub wymywanego o fakturze żwiru,

– wymiary bramy pozwalają na garażowanie samochodami typu van, SUV, a także dostawczymi..

Dostawa i montaż

1. Przed dostawą garażu betonowego należy wykonać we własnym zakresie lub zlecić naszej firmie wykonanie fundamentów „punktowych” według przedstawionego rysunku.

2. Przewidywany czas montażu to 2-3 godziny.

3. Konstrukcje składają się z 4 elementów o łącznym ciężarze 11,5 tony. Do ich transportu jest przeznaczony specjalny samochód z dźwigiem HDS, który przewozi wszystkie 4 elementy razem.

Z przyjemnością informujemy, że od stycznia 2015 produkujemy już 3 typy garaży z płyt betonowych:

1. Żelbetowy, wykonany z płyt montowanych na budowie. Montowany jest on na wcześniej przygotowanej płycie lub na fundamentach punktowych (na narożach i pośrodku ścian bocznych).
Podstawową cechą konstrukcji montowanych w tej technologii jest możliwość wykonania ich w rożnych szerokościach – od 3 metrów do 3,6 metra.

Spad dachu może być do tyłu lub do przodu, w zależności od warunków na budowie.

  • Standardowa długość to 6 metrów. Wysokość: 2.52/2.35 m.

Cena garażu w stanie surowym: od 4700 zł + 23% VAT w zależności od szerokości.
Dostarczany samochodem ciężarowym wyposażonym w dźwig i przyczepę. Całkowity ciężar elementów: 15-16 ton.

2. Monolityczny mały

Garaż betonowy jest wykonany jako bryła monolityczna. Jest przeznaczony dla samochodów o skromnych gabarytach i w miejscach, gdzie nie ma warunków do zabudowy większych obiektów. Z powodzeniem może pełnić funkcję magazynu, warsztatu itp. Nie wymaga pozwolenia na budowę, wystarczy zgłoszenie.

  • Wymiary:
    długość: 5.20 m, szerokość: 2.75 m, wysokość: 2.36 m.

Ciężar: 11 ton.

3. Monolityczny duży

Garaże betonowe typu 2 i 3 są przywożone na budowę samochodem bez przyczepy i są ustawiane na wcześniej przygotowanej płycie za pomocą ciężkiego dźwigu samochodowego (HDS).

Ze względów technologicznych posiadają lekką zbieżność ścian ku górze. Daje to im przy okazji ciekawszy wygląd, który można dodatkowo podkreślić poprzez wykonanie odpowiedniego daszku. Firma Probud może to wykonać zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego.

Również w przypadku zespołu (szeregu) garaży z płyt betonowych można wykonać zadaszenie ze spadkiem do tyłu lub do przodu. Jest możliwa zabudowa w skarpach.

Firma Probud wykonuje również magazynki żelbetowe, wykorzystywane jako pomieszczenia na motor, narzędzia ogrodowe a także po zabudowaniu pod ziemią – przydomowe piwniczki.

 

Po kilkuletniej przerwie w produkcji garaży betonowych, spowodowanej zaangażowaniem się Firmy Probud w produkcję innych wyrobów, głównie zbiorników żelbetowych, powracamy do ich produkcji w nowym wydaniu.
W grudniu 2013 zakończyliśmy produkcję urządzeń do produkcji i wykonaliśmy pierwsze wyroby informacyjne.
Przedstawiony na rysunkach garaż jest wykonywany z elementów żelbetowych:
  • 2 ściany boczne o wymiarach 2.50/2.30 x 6 m
  • ściana czołowa i tylna montowane we wpustach ścian bocznych
  • 3 płyty dachowe, w tym pierwsza płyta zachodząca „na zakład” na wystający fragment ściany przedniej.

Dach garażu ma spad o wysokości 20 cm  do tyłu lub do przodu.

Garaże z płyt betonowych są dostarczane na budowę samochodem z przyczepą niskopodwoziową tandem. Ciężar całkowity wszystkich 7 elementów to ok. 15 ton. Rozładunek i montaż jest realizowany przez żuraw zamontowany na samochodzie.

Przewidziano 2 sposoby montażu:

  • poprzez spawanie ze sobą marek stalowych
  • poprzez skręcanie.

Garaże są wykonywane w różnych konfiguracjach jeśli chodzi o szerokość gabarytu: 3, 3.20, 3.40 i 3.60 m. W każdej ścianie jest możliwe wykonanie otworu drzwiowego lub okiennego we wskazanym miejscu.

Jednocześnie produkcja poprzednich modeli została całkowicie zakończona.