Garaże betonowe.

garaże betonowe w zabudowie szeregowej

Garaże betonowe. Doświadczenie, któremu możesz zaufać.

Z przyjamnością informujemy, że o d stycznia 2015 produkujemyjuż 3 typy garaży.

1. Garaż żelbetowy wykonany z płyt montowanych na budowie. Garaż montowany jest na wcześniej przygotowanej płycie lub na fundamentach punktowych (na narożach i pośrodku ścian bocznych).

Podstawową cechą garaży montowanych w tej technologii jest możliwość wykonania ich w róźnych szerokościach, od 3 metrów do 3,6 metra.
Spad dachu może być do tyłu lub do przodu w zależności od warunków na budowie.

  • Standardowa długość garażu to 6 metrów. Wysokość: 2.52/2.35 m.

Cena garażu w stanie surowym: od 5200 do 5800 zł + 23% VAT w zależności od szerokości.

Garaż jest dostarczany samochodem ciężarowym wyposażonym w dżwig i przyczepę. Całkowity ciężar elementów: 15-16 ton.

2. Garaż monolityczny mały

Garaż jest wykonany jako bryła monolityczna. Jest przeznaczony dla samochodów o skromnych gabarytach i w miejscach, gdzie nie ma warunków do zabudowy większych garaży. Z powodzeniem może pełnić funkcję magazynu, warsztatu itp. Nie wymaga pozwolenia na budowę, wystarczy zgłoszenie.

  • Garaż ma wymiary:
    długość: 5.20 m, szerokość:  2.75 m, wysokość: 2.36m.
    Ciężar: 11 ton.

3. Garaż monolityczny duży

NOWY PRODUKT!!!

Garaż jest wykonany podobnie jak typ 2, jednak posiada większe wymiary, optymalne  dla posiadaczy dużych samochodów:

  • długość: 5.70 m, szerokość: 3.20m, wysokość: 2.42 m.
    Ciężar: 13 ton.

Promocyjna cena garażu dla umów zawartych do 1 czerwca 2015 roku to 4950 zł + 23% VAT.

Garaże typ 2 i 3 są przywożone na budowę samochodem bez przyczepy i są ustawiane na wcześniej przygotowanej płycie za pomocą ciężkiego dźwigu samodowego (HDS).
Ze względów technologicznych posiadają lekką zbieżność ścian ku górze. Daje to im przy okazji ciekawszy wygląd, który można dodatkowo podkraślić poprzez wykonanie odpowiedniego daszku. Firma Probud może to wykonać zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego.
Również w przypadku zespołu (szeregu) garaży można wykonać zadaszenie ze spadkiem do tyłu lub do przedu. Jest możliwa zabudowa w skarpach.

Firma Probud wykonuje równieź magazynki żelbetowe, wykorzystywane jako pomieszczenia na motor, narzędzia ogrodowe a także po zabudowaniu pod ziemią- przydomowe piwniczki.

 

 

 

 

 

Pierwszy garaż betonowy (żelbetowy) został wykonany przez naszą Firmę w 1991 roku. Wykonaliśmy ponad tysiąc garaży zarówno wolno stojących jak i w zabudowie szeregowej.

Po kilku latach przerwy, w 2014 roku uruchomiona zostaje produkcja zupełnie nowego modelu garaży (typ nr.1) o zwiększonych wymiarach i trzech różnych szerokościach.

Wymiary:

  • długość: 6.00 metrów,
  • wysokość: 2.60 m na 2.42 m (garaż posiada dach o spadku 1.7 °)
  • szerokość typowa: 3.20 m. Opcjonalnie: 3.40 m i 3.60 m.
  • waga przy szerokości typowej: 14 ton.
Prototyp garażu betonowego Probud. Rozpoczęcie produkcji w 2014 roku.

Prototyp garażu betonowego Probud z nadstawką. Rozpoczęcie produkcji w 2014 roku.

Garaż Probud "NOWY TYP"

Garaż w stanie surowym ustawiony na fundamentach punktowych (pod narożnikami)

wkrótce zdjęcia gotowych, zamontowanych garaży.

Cena garażu w stanie surowym: 5400 zł
Dostawa do 50 km:  1000 zł.
Brama uchylna z montażem: 1000 zł.

Wykończenie „pod klucz”:  1000-1300 zł.

Po kilkuletniej przerwie w produkcji garaży spowodowanej zaangażowaniem się Firmy Probud w produkcję innych wyrobów- głównie zbiorników żelbetowych powracamy do produkcji garaży w nowym wydaniu.
W grudniu 2013 zakończyliśmy produkcję urządzeń do produkcji i wykonaliśmy pierwsze wyroby informacyjne.
Przedstawiony na rysunkach garaż jest wykonywany z elementów żelbetowych:
  • 2 ściany boczne o wymiarach 2.50/2.30 x 6 m
  • ściana czołowa i tylna montowane we wpustach ścian bocznych
  • 3 płyty dachowe, w tym pierwsza płyta zachodząca „na zakład” na wystający fragment ściany przedniej.

Dach garażu ma spad o wysokości 20 cm  do tyłu lub do przodu.

Garaż jest dostarczany na budowę samochodem z przyczepą niskopodwoziową tandem. Ciężar całkowity wszystkich 7 elementów to ok. 15 ton. Rozładunek i montaż jest realizowany przez żuraw zamontowany na samochodzie.

Przewidziano 2 sposoby montażu:

  • poprzez spawanie ze sobą marek stalowych
  • poprzez skręcanie.

Garaże są wykonywane w różnych konfiguracjach jeśli chodzi o szerokość gabarytu: 3, 3.20 , 3.40 i 3.60 m. W każdej ścianie jest możliwe wykonanie otworu drzwiowego lub okiennego we wskazanym miejscu.

Jednocześnie produkcja poprzednich modeli garaży została całkowicie zakończona.

Dla celów referencyjnych pozostawiamy jednak kilka archiwalnych zdjęć wykonanych inwestycji.

 

Garaże w technologii Luttmann polecane były dla zabudowy wolnostojącej, lub szeregowej. Produkowane były jako monolityczne z płytą, lub bez płyty podłogowej z możliwością wykonania dodatkowych wnęk, drzwi i okien. Polecane dla klientów indywidualnych.

Technologia charakteryzuje się produkcją na formach niemieckich, jako bryła wraz z podłogą i dachem. Firma dostarcza i ustawia garaże w miejsce zabudowy. Skorupę garażu można stosować, jako warsztat, biuro. Istnieje możliwość wykonania garaży – bliźniaków, połączonych wnęką i garaży z przybudówkami.

Garaże w technologii Probud polecane są do zabudowy szeregowej.

Garaże wykonane pod klucz!

Jest to nowy model garaży prefabrykowanych, główne zmiany, to:

- zwiększona szerokość

- wyeliminowanie konieczności odprowadzania deszczówki rurami PCV

- elewacja przednia może być wykonana z betonu barwionego lub wymywanego o fakturze żwiru

- wymiary bramy pozwalają na garażowanie samochodami typu van, SUV a także dostawczymi.

Dostawa i montaż garaży

1. Przed dostawą garażu należy wykonać we własnym zakresie lub zlecić naszej firmie wykonanie fundamentów „punktowych” według przedstawionego rysunku.

2. Przewidywany czas montażu garażu to 2-3 godziny.

3. Garaże składają się z 4 elementów o łącznym ciężarze 11,5 tony. Do transportu garaży jest przeznaczony specjalny samochód z dźwigiem HDS który przewozi wszystkie 4 elementy razem